A | B | C | D | E | F | G | I | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | V | X | Z

Ningún concello galego presentou ata o momento a solicitude de declaración de zona tensionada

Reiterou que a Xunta non aposta por este tipo de medidas impositivas, senón por dar seguridade xurídica para que os propietarios oferten as súas vivendas en alugueiro e os promotores impulsen novos desenvolvementos para destinalos a este fin.

Non obstante, ante a falta de claridade no procedemento establecido polo Goberno central, a Xunta detalla os pasos a seguir por parte dos concellos, que deben avalar con documentos e estudos técnicos a súa solicitude.

Insistiu en que ata o momento non se ten rexistrado ningunha solicitude por parte dos concellos coa correspondente achega da documentación preceptiva, tan só declaracións de intencións.

Referiuse aos aspectos negativos desta normativa, coa que os concellos deben planificar solucións para esas zonas tensionadas, destinar solo á construción de vivendas sociais ou dotacionais e acadar no prazo de 20 anos un parque mínimo de vivendas destinadas a políticas sociais do 20% dos fogares do municipio.

Apuntou que esta medida do Goberno central só lle vai poñer tope aos prezos ás vivendas de grandes tenedores, que en Galicia son menos do 4%, e ás que levan máis de 5 anos sen alugarse, polo que non vai incentivar que se poñan no mercado.

Advirte de que con esta iniciativa, os propietarios preferirán vender as vivendas, destinalas ao alugueiro turístico, alugalas por cuartos ou mantelas baleiras, como está acontecendo en cidades europeas que adoptaron medidas similares.
R.